Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

07 Disember 2009

Pertandingan Tilawah Al-Quran peringkat Kebangsaan Anjuran JKM

Majlis Tilawah Al-Quran JKM
Peringkat Kebangsaan di Perak


Antara urusetia yang banyak membantu



Staf PKMD Btg Padang yang sempoi...Chayuk....

Hahahahha aku sempat curi piala budak Melake nak pose jew...
Dah tue aku bagi lah balik....

Selesai sudah... Majlis time to pose

 Cam besa lah aku ngan Lela

Kepunan nak pose kat pentas...kat sini pun jadik lah 



Jejaka2 perasan hensem hahahahah 


so sweet

 Antara AJK n Urusetia yang ada

 With Wan

Member Bahasa Isyarat

Kontijen Melaka jangan lah sedey

Hahahahah masa untuk menyerlahkan aksi ......

Sepanjang seminggu dari 20-25hb.Nov.2009 berkampung di UITM Seri Iskandar semperna majlis Tilawah Al-Quran peringkat kebangsaan anjuran JKM macam-macam pengalaman aku dapat.....
Walaupun penat menjaga keselamatan peserta namun bagi aku berbaloi....
Aku seronok diberikan tanggungjawab untuk menjaga keselamatan orang walaupun mulanya BERAT N SAKIT HATI sebab sikap seseorang.....
Tapi Alhamdulilah Tuhan gantikan aku dengan suasana yang lebih baik dari apa yang aku sangkakan....
Emm nak cerita sikit sepanjang aku jalankan tugas sebagai urusetia keselamatan  dan lalu lintas aku dapat jawatan baru iaitu "polis trafik" hahaha sungguh aku tak sangka ramai gak yang kenal aku....n ramai jugak yang aku kenal...Aku memang tak duduk diam masa jadi "polis Trafik"...
Cuma aku sedey bila malam aku terpaksa bersengkang mata membuat rondaan untuk mengelakkan perkara2 yang tak diingini namun pekara tersebut masih terjadi...sedangkan orang lain tidoq sedap jew...heheheh gurau jew... aku cuma berjaga sampai kul 4.30pg pas tue tidor lah sampai tengah hari....n malam pun just jaga kat bilik urusetia jew sambil makan durian...
sedap giler....bila tidoterpaksa bukak kipas sampai vol 5 sebab panas badan walaupun dah amalkan minum air dalam kelopak durian....

Ada kes yang terjadi malam sebelum berakhir majlis namun aku tak dapat ceritakan selanjutnya kerana aku pun tak pasti hanya orang2 etrtentu jew yang tahu sebab ini melibatkan "kerahsiaan" hehehehe....
Kenangan sepanjang berada di UITM memang sukar untu aku lupakan...
pada semua yang terlibat Tahniah dan syabas atas usaha gigih...
semoga jumpa lagi....

nonie86

Tiada ulasan:

Catat Ulasan