Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

06 Disember 2009

Majlis Perkahwinan Mama & Mat Noor

Majlis Perkahwinan Sepupu aku
Mama & Mat Noor
di Bagan Ajam,Pulau Pinang.


Indahnya
Singgahsana pengantin

ne lah pengantin kiter...mama
@ nama sebenarnye Saiemah Bt Yaacob

Bersama hantaran

Hah pengantin lapar cari makan sendiri kat dapur

Dikesempatan yang ada berkumpul adik beradik


Ifan n nana
cutenyer anak buah aku

Nih sepupu aku...
dah lain lau x jumpa at sini x kenal lah aku

testing


nie pic diaorang nikah...
sama tarikh dengan aku tunang 18/10/2009


Selamat sudah majlis persandingan walaupun kami sekeluarga lewat kerana menunggu mak aku balik dari kerja namun kegembiraan n kemeriahan majlis masih dirasai...
Sungguh taksangka kecik jew buni nih...pusing punya pusing kita akan jumpa orang yang sama...
Suami mama nih sebenarnyer senior aku masa sekolah Kamunting dulu,satu team hoki...patot masa pertama kali tengok dia aku rasa macam kenal...
Tapi tak syak paper lah bila dia cakap dia penah duk Taman Mewah,Kamunting baru aku yakin dia senior aku....
Emmm apa2 pun aku doakan semoga perkawinan ini berkekalan dan diberkati Allah...
Amin...
Nonie86

Tiada ulasan:

Catat Ulasan