Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...

Teman-teman ku

03 Januari 2010

Selamat Tahun Baru 2010


Selamat Tahun Baru semua...
Kepada semua warga negara Malaysia...

Semoga kehadiran tahun ini memberikan seribu pengalaman dan makna yang lebih berharga kepada saya dan anda jua...
Marilah kita mulakan hari kita dengan sebuah senyuman Ikhlas....sebagai tanda penghargaan pada diri...
& sebuah tangisan Keinsafan..Tanda kesyukuran bahawa kita masih dipanjangkan umur dimurahkan rezeki untuk terus berada di bumi Tuhan Ini...



Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelum nyer...

Selamat Tahun Baru Semua...

28 Disember 2009

Tekanan mula dirasai

Memandang tempoh pertunangan diikat setahun maka masih ada lah masa untuk aku membelek2 majalah untuk membuat persiapan awal..Namun segalanya telah berubah bila aku mendapat tahu..Majlis persandingan aku telah dicepatkan dan majlis pernikahan aku juga diawalkan..Tetapi tarikhnya akan dibincangkan pada minggu nih...
Sepatotnya kami just nak g beli barang-barang n baju nikah jew...tapi.....
Emmmmmm tawakallah...

18/12/2009
aku terpaksalah balik Ke Klawang untuk sesi perbincangan....























poyo giler aku rasa ari nih...


















Bimbang sampai awal...aku ikot jalan belakang...ikot Ulu Yam...
mana tahu lagi dekat ker....

Tertibe aku termanpak....
Fuhhhhh...


























































Tenang jew rasa...lihat permandangan nih....
Dah asyik sangat....






































Dalam perjalanan nak ke sana aku kesesatan...kebetulan aku hanya tersesat at area Gombak jew...jalan jem giler so aku pun buat2 cam pandai jew lah masuk2 dah salah lorong....Tertibe...aku ternampak pejabat at dalam gambar tue....
heheheheh cuak gak diaorang dengan kehadiran aku....
maner tak nyer tetibe jew tanya pasal jalan n pasal sistem E-Bantuan....
jangan marah ea orang Gombak...mana nak tahu kot2 nanti ada rezeki aku dapat tukar sana...
 hehehe.....






lambat g kew dier nak samabai??????























Malas lak rase nak tunggu...tertibe teringat butik pengantin yang abang aku slalu dok cakap.....
Sejam duk servey at saner...wahhhh bulih tahan....sakit gak mata n ati aku...tapi aku sedar...
"kena ukur baju dibadan sendiri"tapi pakej dier padan lah dengan perkghidmatan yang diberikan.....
nanti aku cek balik web diaorang....




















jom balik N9....
Emm ari nih aku nak g kandang lembu bapak mertua aku...ehhh cilap bakal bapak mertua aku daa..
lum sain kontrak loie...hehheheh










































































Tekanannyer aku....
Bulan 6 nak wat kenduri...?????????sebelah laki dah prepear...aduai....
EEEmmmmmmm terpaksalah cakap ngan family aku...

Terpaksa balik Perak pulak nak bincang....






















Janji telah pun dipadu...Kata pun talh disepakatkan...
Maka Majlis Aku telah ditetapkan pada 5/6/2010 sebelah perempuan & 12/6/2010 sebelah lelaki...

Majlis Perkahwinan Rose & Adwiyah



Hari meraikan penagantin...
TAhniah sahabatku..
Maafkan daku sekiranya aku tidak dapat memuaskan ati ko...
hanya ini yang mampu aku bantu...
Aku doakan ko berbahagia selalu....






Pengantin lelaki sedang menunggu









AAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMM...nyumm...

With All Fwen









Bengkel Kecerdasan ....
 mari belaja Arobik

















Hari nie aku dengan lIanty kena ganti Epoi n Fendy g bengkel nih....
So Far ok lah walaupun badan aku sengal-sengal..tapi enjoy....


















Banyak gak yang diajar dan aku belajar.........
sonok sangat...TQ Epoi n Ah Fan kerana bagi aku peluang...

Member2 spoting sangat...
Memang patot pun aktiviti macam nih dikekalkan agar kita sentiasa ada masa untuk hidup sihat dan bermasyarakat...

























Tengok adik-adik nih..bijak beriadah dan tidak membuang masa dan Belia macam nih kiter perlu lahirkan....