Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

28 Disember 2009



Bengkel Kecerdasan ....
 mari belaja Arobik

















Hari nie aku dengan lIanty kena ganti Epoi n Fendy g bengkel nih....
So Far ok lah walaupun badan aku sengal-sengal..tapi enjoy....


















Banyak gak yang diajar dan aku belajar.........
sonok sangat...TQ Epoi n Ah Fan kerana bagi aku peluang...

Member2 spoting sangat...
Memang patot pun aktiviti macam nih dikekalkan agar kita sentiasa ada masa untuk hidup sihat dan bermasyarakat...

























Tengok adik-adik nih..bijak beriadah dan tidak membuang masa dan Belia macam nih kiter perlu lahirkan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan