Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

28 Disember 2009

Langkawi Part v

U touch my Heart....

Peristiwa di sebalik program team buiding...




Aku amat berterima kasih pada semua penganjur program ini dan terima kasih juga pada semua yang terlibat kerana tanpa u all program nih tak kan berjalan lancar...


kemesraan...perpaduan...keutuhan dan tiada diskriminasi....


Jejaka2 dari Batang Padang,Perak



Aku kan tak pernah mis...nak pose


Antara pose yang tak pernah mengecewakan...

OOOOOOO Rupernyer...


heheheh sepatotnyer....aku yang pose tapi depa tak tunggu aku....sedey tol lah...hehhehe








Kami nak gambaq ada Lang...

Thank Ady...u r best fwen...tak pernah lokek...heheheh nak bodek nih....
tapi ko memang celek it padan lah ko ngan bidang ko skunk...
Nie FT Batang Padang...eXpeart giler...hehehe



Thank all my beloved fwen

Aku mohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang sesi nih ada aku terwat sesapa sakit ati....bukan disesi nih jew tapi sepanjang aku berkhidmat di Batang Padang....

Terima Kasih Semua.....Hepi sesanggat...Kalau ada umo yang panjang kita akan jumpa lagi dalam aktiviti macam nih......
Mudah-mudahan Pejabat Kita menjadi pejabat terbaik.....
Hidup Batang Padang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan