Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

28 Disember 2009

Hari mengigati Kasut Kesayangan ku Hilang
Nih kali pertama dalam sejarah hidup aku beli kasut paling tinggi,paling tebai...n paling mahai dari kaut-kasut lain...tapi....kasut hanya tinggal debu jew....

Kasut...oh...kasut....kemana kau menghilang......?????


kasut dalam kenangan...
Dah lah aku nih jenis susah sikit nak beli kasut...kalu beli pun time aku betul...bertul berkenan....bila dah beli macam nih pulak jadik nyer...

Nasib lah masih ada gambar...buat kenangan...
Emmm sedey betol bila kasut aku hilang...tak merasa aku nak pakay time raya aji...
beli konon nya untuk raya aji...tapi walaupun ilang aku puas ati lah sebab aku sempat melaram dalam banyak sesi...heheha satu lagi padan muka depa yang suka dok menerai kasut aku kat pejabat...
tak dapat lagi dah nak melaram...hehhehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan