Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

07 Disember 2009

Majlis Pernikahan sahabatku

Majis Pernikahan beramai-ramai
Anjuran Majlis Agama Islam Negeri Perak.
Since 4.Disember.2009

Nie sahabat aku Roshazila bt Roslan(23)
bersama pasangannya Shahru (27)
Bernikah pada 4/12/2009
Di Masjid Maimun, Kg Pinang.Kamunting

Member aku nih buat gila betoi
nih majlis terbesar dalam hidup dia....
di suruh aku make upkan nyer....
Takut aku....

Dalam masa yang sama aku bangga jugak di beri peluang tunjuk bakat...
eleh aku cakap macam ada bakat jer....
hehehe sekali sekala

Hasilnyer...

Nih Adawiyah (22) adik kepada Rosehazila...
dia pun nikah pada tarikh yang sama
dengan pasangannya Muhammad Hafiz (22)

Memandangkan aku takut esok tak jadik...
so Malam nih aku nak test make up


Sempat bergambar sebelum majlis dimulakan selepas asar



Jap...Jap...pose dulu k


Kami dah sampai Masjid


Bersama pengantin



Gambar keluarga pengantin


Amboi2
weh masa nih tak sah lagi suami isteri jangan duk gatai2...
hehehe

Hah nih Dayah adik Razi...dia pun nikah ari ni...
Aku ingatkan dia akad nikah at Masjid Kamunting...
Kalu dia buat kat sana tak dapatlah aku nak tengok...
Tapi dah jumpa at sini sempat lah aku bergambar dulu...
Tahniah dari Kak Nie..

Nie Wan Pasangan Dayah...Tahniah Wan dari Kak Nie sekeluarga...
simpan jelah niat ko nak carikan Kak Nie pasangan baru...
Kak nie dah tunang lah...
Tq 4 ur care..

Alhamdulilah dah selamat ea


Nie antara 8 pasangan yang dinikahkan...
Tahniah....
sebahagian daripadanya aku kenal sebab satu sekolah...

Nak interprem muka



Tahniah Rose n Shahrul

]
Tahniah Cik roslan sebab dapat 2 menantu sekaligus...

nice pic

Lakonan semula sebab tadi sesak sangat


Alahai manisnyer sahabat aku nih


Majlis abis kira2 kul 6 petang...
Cuaca lak ujan
ingat nak bawak depa g tangkap gambar at Lake Garden,tepen
Tapi tak kesampaian n aku kelaparan


Tetiba pas magrib pengantin buat gila nak gak g lake garden...
So aku sebagai kawan merangkap juru gambar dier...
apa lagi
bawak jew lah....
 Dalam suram cahaya tak banyak tempat leh kami pi....
Emmmm dah sikit2 esok nak kenduri pulak nanti penat...
Nie nak hantar pengantin laki balik kampung pulak dekat Air Itam,Ijok.Perak

Sesudah sesi kami antar lah shahrul balik,dalam perjalanan nak antar aku nampak apiz ngah meniaga buger...
hehehe aku cakap at ros jap g kita p makan bugger free...

Mula2 mamat nih tak kenal aku sebab aku pakay speak...
dekal 5 minit pastu baru dier perasan...
nak cover malu punya pasal...
dier cakap nak bugger free kew...heheheh macam tahu2 jew..
Aku,Rose n Apiz nih pernah kejer satu kilang...CS Opto semicondutor...Kamunting.
Aku penah digosipkan dengan mamat nih n aku pernah perang besar ngan razi sebab dier...

Emm aku penah lah suke at dier...tapi...entahlah dia tak dapat yakinkan aku yang dia dapat bahagiakan aku...
Lepas jer aku dapat kerje JKM dia dah ada Gf jadi aku pun bawak dirilah...
Tapi tadi jumpa mak dier...
macam sedey jer dah tahu aku dah tunang...
siap cakap "nanti jangan lah tak jemput acik pulak,kenduri"
sayu jer aku dengar...
tetibe teringat apa yang ros pernah cakap...
"Non...apiz 2 minat at ang...dia ada tanya pasai ang kat aku...dia cakap mak dier bekenan at aku"
emmm aku bukan tak nak kat dier...tapi sikap dia n peristiwa yang pernah berlaku satu masa dulu masih berbekas di hati aku...
Abang dia tak suka aku sebab dia kata aku kikis apiz n nak permainkan apiz...walhal dia tak tahu apa sebenarnya jadi...
1 lagi aku ingat lagi masa dia marah kat aku,
katanya pasal aku apiz abaikan keluarga n lebihkan orang luar...
sebenarnya aku tak suruh pun apiz pinjam keta dia nak bawak aku g Tepen...
Apiz sendiri yang pinjam pas tue kata aku kurang ajaq...
Melampau lah...smpai sekarang aku ingat lagi...
Mungkin apiz tak tahu yang aku terasa sanggat...tapi tu lah...aku memang terasa sanggat...

Sambil2 melayan perasaan...Teringat nih lah manusia...

 nonie86



Tiada ulasan:

Catat Ulasan