Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

07 Disember 2009

Majlis perkahwinan Razi & Dayah

Selamat Bersanding
Tahniah dari aku sekeluarga
kapada pasangan pengantin
Mohd Razi & Noor Farhana
Norhidayah & Mohd Riduan


Kelewatan datang menyebabkan aku terlepas dari majlis persnadingan..
hanya sempat untuk majlis makan beradab


Dayah N Wan...
kak Nie doakan semoga kalian berbahagia selalu..


Walaupun kita tak der ikatan paper...kak nie harap kita tak terputuslah perhubungan kekeluargaan yang selama ini kak nie cuba bina tapi tak kesampaian...

Acik Terima kasih kerana sudi menerima nie sebagai anak angkat...
Walaupun kita tidak ditakdirkan untuk bersatu sebagai satu keluarga,nie tetap doakan kebahagiaan buat keluarga acik...



Buat pengantin...
Semoga berbahagia selalu....


mudah-mudahan korangpun dikurniakan zuriat kembar...
didiklah supaya jadi anak yang soleh & solehah


Biarlah kemesraan ini berkekalan


Hujan Rahmat dari Ilahi mengiringi majlis persandingan kalian



Along & Kak zura tahniah...
Dah dapat Baby nanti bagilah tahu ea...
Cian kak Long dah sarat tu

Orang yang banyak membantu menguatkan semangat aku...

Tak sabar nak tengok Baby

Alamak kantoi....

Buat along n Kak Long nie mintak maaf tak sengaja...
bukan niat nie nak rahsiakan pertunangan nie...sumanya berlaku dengan pantas...
nie tahu ada setengah orang yang nie tak sempat nak jemput bukan tak nak jemput...
sorry sanggat...

nonie86

Tiada ulasan:

Catat Ulasan