Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

09 Disember 2009

Mai cek mai cek mai.....Jom ke negeri Kedah....

Mai cek mai...cek mai....
Jom kita ke negerie Kedah....





Nie map Negeri Kedah...
tempat kitaorang bakal pergi esok
11/12/2009-13/12/2009

Lawa tag nih kan...
hadiah dari nadd untuk suma warga btg padang yang pergi...
nanti dah abiz simpan tau...
buat kenang-kenagan dari nadd


Tak sabar rasa nya nak pie....maklumlah dah dekat 7 tahun aku tak pie...Dulu pie pun masa kecik2 tak tau apa...yer lah masa sekolah...ingat lagi masa mak aku bawak rombongan ke sana...
hehehe aku buat perangai..muncung panjang berjela bila mak aku tak nak belikan aku baju lawa2...
emmm...teringat kisah masa aku kecik2...kesian mak aku nak layan kerenah aku.....
aku nih masa kecik2 dulu nauzubillah..punyalah nakal....
nak cerita punya lah banyak...tengoklah nanti alu aku ada masa aku cerita sikit pasal kenangan masa kecik2....
Emm boss aku kata Langkawi sekarang dah banyak berubah...jadik aku nak sangat pie...
so KEEEEDDDDAAAHHHH
tunggu aku datang....
hehehe over excted



kebanggaan Kedah





pemandangan yang indah di sana...






















Memandangkan aku excted sanggat so aku servy lah apa gambar yang menarik at sana untuk memberi pandangan dan gambaran pada semua yang bakal ke sana...
So nantikan lah sambungan peristiwa kami disana...


nonie86


Tiada ulasan:

Catat Ulasan