Showing Some Love comment graphics

Norraini bt Ismail

Foto saya
Tapah, Perak, Malaysia
Disinilah tempat aku ukirkan bakat terpendam aku...
Powered By Blogger

Teman-teman ku

13 Ogos 2009

Kenangan Sukan JKM 2009 Di Terengganu


Antara Kontijen Perak


Sebelum berangkat ayuh kita posing dulu




Ada Peristiwa sedey disebalik senyuman ini
Aku tak dapat nak fokus pada permainan...mungkinkah kerana aku,
semer nie terjadi????




Namun tak perlu disimpan dalam hati sebagai dendam sebaliknya jadikan ia 1 kenangan pahit yang harus dibuang sejauhnya.....




Pertemuan kembali dengan akak "kasut merah" merangkap roomate aku masa kat esset....
Rindu Kak Faiezah


Kak Lily dari Pahang


Kak z Dari Kedah
Pertemuan kembali dengan Amiru afnan...



Walaupun tak der jodoh bersama namun we all masih berkawan...

Dalam Kenangan


Al-Fatihah Buat En Hasbullah
Telah kembali ke Rahmatul akibat kemalangan Ngeri Di Segari,Lumut..
TQ 4 your help...
semoga dikau aman disana...


Tahniah Mir dah tukar JPJ
Jumpa aku jangan lak nak saman ea....

Ini adalah antara gambar kenangan masa JKM buat sukan di KUSZA Terengganu pada 17-22 Mei.2009.Aku bersama-sama sebahagian kontijen dari Perak..Banyak kenangan pahit dari manis semasa sukan nie....Aku ingatkan aku akan gembira bila menyertai sukan JKM kali ke-5 tapi hakikatnya...Hanya Tuhan saja yang tahu...Namun aku berterima kasih pada sesiapa yang terlibat dalam sengketa nie kerana telah memberi aku banyak pengajaran dan pengertian tentang persahabatan,kesetiaan,kepercayaan dan erti sebuah pasukan...Malah aku juga pelajari bahawa tiada siapa yang patot kiter percaya melainkan ALLAH swt dan diri sendiri...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan